نوشته شده توسط : shayan

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامی این نکات بر قیمت مهد کودک اردبیل تاثیرگذار هستند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد. با بررسی لیست مهد کودک کرج مناسب ترین مهدکودک را برای کودک خود انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی پروانه، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

کاردستی پروانه یکی از جذاب ترین طرح های کاردستی است که قطعا کودکان شما از آن استقبال خواهند کرد. انتخاب طرح های جذابی که علایق کودکان در آن در نظر گرفته شده باشد یکی از راه های تشویق کردن کودکانتان برای ساخت کاردستی های گوناگون است زیرا همان طور که به احتمال زیاد می دانید زمانی که کودک شما به طور مثال برای ساخت کاردستی پروانه اقدام می کند، در ابتدا خلاقیت کودک شما تقویت می شود و در نتیجه این امر باعث شکوفایی استعداد فرزندان شما خواهد شد. انجام فعالیت های سالم و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای مانند کاردستی پروانه می تواند از سن بسیار کم نکات بسیار زیادی را از طریق روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داد. ساخت کاردستی پروانه یا هر کاردستی دیگری، کودکان شما را از تکنولوژی دور می کند. فرزندان شما در دنیایی بزرگ می شوند که تکنولوژی هر روزه نقش پررنگ تری را در آن ایفا می کند.

بنابراین در صورتی که فرزند شما تمایل به انجام فعالیت هایی مانند کاردستی و نقاشی داشته باشد بسیار برای او مفید خواهد بود زیرا فرزندان امروزی ما با لقب نسل شبکه شناخته می شوند زیرا بسیاری از وقت خود را از سنین بسیار کم با کنسول های بازی، فضای مجازی، موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی دیگر می گذرانند. بنابراین انجام فعالیت هایی مانند کاردستی پروانه کمک بسیار زیادی به دور شدن کودک شما از دنیای تکنولوژی حتی برای ساعات کوتاهی می کند. البته بهتر است طرح هایی را برای کاردستی انتخاب کنید که ساخت آن با توجه به سن کودک شما برای اون امکان پذیر باشد، به عنوان مثال ویدیو کاردستی پروانه ای که در این صفحه قرار گرفته است با وسایل بسیار ابتدایی ساخته می شود و انجام کاردستی پروانه برای فرزند شما بسیار آسان است.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک های درجه یک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند. بهترین مهد کودک تهران را برای فرزند خود انتخاب کنید تا تجربه ی خوبی را در حضور ذر یک مهدکودک کسب کند.

هر مهد کودک خوب باید یک برنامه غذایی مغذی و متناسب با سن هر کودک برای او داشته باشد. کودکان سنین حساس رشد خود را در مهد کودک ها می گذارند و به همین دلیل غذایی که در آن زمان در مهد کودک ها مصرف می کنند اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد کودک باید یک برنامه غذایی مناسب و خوب زیرنظر یک کارشناس تغذیه کودک، برای هر رده سنی تدوین کند و مطابق با آن کودکان خود را تغذیه نماید. یک مهد کودک درجه یک تبریز حتما به برنامه تغذیه کودک شما نیز توجه می کند.

در صورتی مربی مهد کودک ساری اخلاق خوبی نداشته باشد و با کودکان به اندازه کافی رابطه خوبی و صمیمی نداشته باشد حتی ممکن است مهد کودک ساری یا شهری که در آن ساکن هستید تاثیرات منفی روی کودک شما داشته باشد چرا که مربی مهد کودک، فردی که کودک شما ساعات زیادی را با کودک شما سپری می کند، ارتباط خوبی با کودک شما ندارد. لیست مهد کودک ساری را بررسی کنید تا مربی مهد کودک خوبی را نیز برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هزینه مهد کودک در تهران برای انواع مهد کودک در تهران متفاوت است. هزینه مهد کودک دولتی در تهران معمولا نسبت به سایر مهد کودک های تهران کمتر است زیرا این مهد کودک ها زیر نظر بهیزیستی هستند. البته تعداد مهد کودک دولتی در کل کشور بسیار کم است اما مطمئنا شما می توانید در تهران مهد کودک دولتی پیدا کنید هرچند اکثر مهدکودک های تهران که به صورت دولتی هستند برای قشر خاصی هستند مانند معلم ها. مهد کودک درجه یک تهران را برای کودک خود انتخاب کنید.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد.

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

قیمت مهد کودک ساری می تواند بسیار متغیر باشد زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. امکاناتی که مهد کودک ساری در اختیار کودکان و به ویژه والدین کودکان قرار می دهند می تواند در میزان قیمت مهد کودک ساری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بعضی از مهد کودک های ساری دارای خانه بازی کودک هستند و طبیعتا روی قیمت مهد کودک ساری تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک های ساری دوزبانه هستند و به کودک شما زبان انگلیسی نیز می آموزند و آن ها را با آوا های این زبان آشنا می کنند بنابراین تاثیر مستقیم بر روی هزینه مهد کودک های ساری دارند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسا خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند. حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. با بررسی لیست مهد کودک رشت بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

این روز ها کامپیوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلی روزمره ما است. لپ تاپ، کانمپیوتر یا مودم شما می تواند به علت های متفاوتی دچار مشکل شوند و عملکرد آن ها دچار ایراد شود بنابراین تعمیرکاران ابزارات الکترونیکی هرروزه باید در تلاش باشند تا مشکلات بیشتری را بتوانند حل کنند و توانایی و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ های برند های متفاوت به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شدید باید به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگردید زیرا همانطور که به احتمال زیاد می دانید مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجرب از ابتدایی ترین اقدامات برای رفع مشکلات لپ تاپ است زیرا در صورتی که شما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای مراجعه نکنید ممکن است با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تمیر لپ تاپ شما خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کند و شما در نهایت هزینه چندبرابری را برای تعمیر لپ تاپ خود صرف کنید.

پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات سخت افزاری به کار رفته در کامپیوتر است که در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کلی کامپیوتر شما دچار مشکل خواهد شد. یکی از قطعات سخت افزاری اصلی دیگر کامپیوتر شما بدون شک فن کانمپیوتر است زیرا در صورت خرابی فن کامپیوتر، سلامت عملکرد تمامی قطعات دیگر کامپیوتر شما به خطر می افتد. بالا رفتن دمای هر قطعه ی سخت افزاری احتمال خرابی آن را بالا می برد. از آن جایی که پاور یکی از مهم ترین قسمت های کامپیوتر است بنابراین در آن فن اختصاصی به کار رفته است و فن پاور کامپیوتر به فن اصلی کامپیوتر در راه خنک نگه داشتن پاور کامپیوتر کمک می کند. بنابراین از سلامت فن پاور کامپیوتر خود مطمئن شوید.

تعمیرات مربوط به مودم نیز یکی از حرفه های بسیار بااهمیت امروزی است زیرا در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود ارتباط  لپ تاپ یا کامپیوتر شما به طور کلی با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار خرابی شده است، به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند مودم خود مراجعه کنید به طور مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است برای رفع مشکلات آن به مرکز تخصصی تعمیر مودم d-link مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

 



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

با توجه به این مورد که کار عمده و اصلی ردیاب خودرو جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع یافتن از موقعیت جغرافیایی خاصی است که اتومبیل شما در آن قرار گرفته است، اما ردیاب‌هایی که امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده‌اند و آپشن‌ها و امکانات بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دارای فرستنده و گیرنده هستند.
  • لحظه به لحظه می‌توان اتومبیل را ردیابی کرد.
  • سیستم تهویه هوای اتومبیل را می‌توان از بیرون تنظیم کرد.
  • روشن و یا خاموش کردن اتومبیل به کمک آن امکان پذیر است.
  • این ردیاب‌ها قابلیتی دارند که می‌توان به کمک آن‌ها هر گفتمان و سروصدایی که داخل خودرو اتفاق می‌افتد را شنید.
  • ردیاب خودرو اطلاعاتی از اطراف خودرو مانند مراکز خرید و درمانی و.. را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • می‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تکان خوردن خودرو، در همان لحظه روی تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده می‌شود.
  • با استفاده از سنسور می‌توان میزان سوخت، تغییر دما و وزن را بررسی نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پیامکی به صاحب خودرو اطلاع داده می‌شود.

آیا یو پی اس یرای دستگاه ردیاب خودرو مناسب است ؟

باید گفت که باتری ماشین جایگزین یو پی اس است زیرا یو پی اس در صورت قطع شدن برق شهری کار می کند و بای لوازم خانگی و اداری مناسب تر است تا برای داخل خودرو . اما می توانید برای استفاده های دیگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق یو پی اس بخرید. برای مشاهده قیمت یو پی اس  به دوربین مارکن مراجعه کنید .

برای خرید دوربین مدار بسته ، ردیاب خودرو و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . همچنین می توانید با مشاورین دوربین مارکت تماس حاصل فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شنیدن داستان در رشد فرزندانتان تاثیر فراوانی دارد . به همین علت بهتر است ازکودکی برای آن ها داستان کوتاه کودکانه تعریف کنید . شنیدن داستان میتواند از لحاظ اخلاقی برنامه را برای کودک شما مشخص کند و به لحاظ رفتاری او را آماده برای ادامه زندگی و ورود به اجتماعی جدید کند . در واقع شنیدن داستان دستورالعملی برای زندگی او مشخص می کند و در تربیت او تاثیرگذاار است. به نوعی با خواندن داستان برای کودکتان ، او را روان درمانی نیز می کنید.

یکی از داستان های کودکانه که به تربیت فرزندتان کمک می کند داستان حسن کچل است که من در سایت مهد کودک اردبیل آن را گوش داده ام و قسمتی از ان را برای شما در این  وبلاگ قرار داده ایم تا با آن آشنا شده و برای خواندن ادامه آن به سایت وولک مراجعه کنید .

حسن پسر قصه ی ما پسر تنبل و چاقی بود که از قضا کچل هم بود.

حسن با مادرش زندگی می کرد اصلا کاری انجام نمی داد، دراز میکشید کنار تنور، میخورد و میخوابید

حتی برای خودش نمیرفت آب بیاره، مادرش رو صدا می کرد

همه ی مردم شهر حسن رو هم به خاطر کچل بودنش هم به خاطر تنبلی می شناختند

مادر حسن از تنبلی او دیگه خسته شده بود

خیلی فکرد کرد که برای این مشکلش چکار کنه و یک روزی فکر خوب به ذهنش رسید

صبح زود به بازار رفت و دو کیلو سیب سرخ و خوشمزه خرید و به خونه برگشت

سیب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حیاط به فاصله، چند قدمی گذاشت

حسن که کنار تنور خوابیده بود بیدار شد و دید کمی اون طرف تر یه سیب قرمز خوشگل روی زمین افتاده

حسن که سیب خیلی دوست داشت دلش خواست که سیب رو بخوره

داد زد ننه حسن بیا این سیب رو به من بده

....

 



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آنچه که درباره دوربین دید در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازی این گروه از دوربین های مداربسته است. چرا که کوچکترین خطا در نصب می تواند، کیفیت تصویری که مشتری مد نظر دارد را تامین نکند.

لذا به منظور داشتن بهترین کیفیت و وضوح بالا تصاویر در شب بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از تابش مستقیم نور در لنز دوربین جلوگیری کنید
  1. منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم

با انجام این عمل خواهید دید که تصاویر رنگی، روشن و با کیفیت بالا خواهید داشت.

  1. شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید
  1. دوربین مدار بسته را پشت پنجره نصب نکنید

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

به صورت کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد می کنند:

سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند. سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اما این دوربین دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

نرم افزاری: در این بخش از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت می گیرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربین مداربسته این امکان را می دهد از طریق تغیر و دستکاری منو تنظیمات تصویر به صورت نرم افزاری کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا داد و به راحتی بتوان پلاک ماشین را نیز خواند. که البته این سری نسبت به مدل سخت افزاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید  دوربین داهوا را انتخاب کنید زیرا بهترین برند در عرصه امنیت ، داهوا است .

نصب دوربین مدار بسته

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامی میباشد . اگر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مدار بسته شما اقدام کنند . برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته به سایت ما مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

راهکار جدید فول کالر Full Color داهوا

تکنولوژی فول کالر یکی از جدیدترین راهکارهای ارائه شده توسط داهواست. دوربین های فول کالر دارای LED های قوی می باشند که همزمان از تکنولوژی استارلایت نیز بهره میگرند. ترکیب این دو در شب باعث می شود بتوان تصویری کاملا رنگی را در تاریکی شب توسط این دوربین ها ضبط کرد. اگر چه سایر دوربین های مداربسته داهوا که دارای LED نیستند اما تکنولوژی استارلایت را دارا می باشند نیز قادرند تصاویر رنگی را در تاریکی شب نمایش دهند اما همین LED های تعبیه شده در دوربین مدار بسته داهوا Full Color سبب می شود تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود.

دوربین شیائومی

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت دوربین شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را از وبسایت دوربین مداربسته خریداری کنید .



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مودم و لپ تاپ دوتا از لوازم بسیار ضروری هستند به خصوص برای کاربرانی که برای پیش برند فعالیت های مربوط به شغل خود نیازمند کامپیوتر یا لپ تاپ به همراه اینترنت هستند. لپ تاپ، کامپیوتر و یا حتی مودم ها می تواند به دلایل متفاوتی دچار مشکل شوند. بدافزار ها و ویروس ها می توانند باعث خرابی های متفاوتی در دستگاه های شما شوند. در بعضی موارد حتی علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ نیز به علت تنظیمات نادرست نرم افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر شما است.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است و شما نیاز به انتقال لپ تاپ خود و مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه دارید حتما به مرکز تعمیرات برند سازنده ی لپ تاپ خود به صورت تخصصی مراجعه کنید. به طور مثال شما دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده اید و لپ تاپ شما از برند سازنده ی  ایسوس باشد برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس مراجعه کنید زیرا روش تعمیر لپ تاپ های برند های متفاوت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند زیرا بی شک لپ تاپ های برند های سازنده با یکدیگر تفاوت های جزئی یا کلی نرم افزاری یا سخت افزاری دارند.

مودم ها نیز یکی از لوازم بسیار ضروری روزمره هستند زیرا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در عملکرد مودم ارتباط دستگاه شما چه لپ تاپ چه کامپیوتر با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. برای مودم ها نیز این امر صادق است که در صورتی خرابی مودم خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در زمینه برند مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است برای رفع مشکلات مودم خود به یک مرکز تعمیرات مودم ایرانسل مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود و شما هزینه ی بیشتری را برای تعمیر متحمل نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برای خواندن داستان خرگوش و لاک پشت به وبسایت وولک مراجعه کنید . همچنین در وبسایت وولک می توانید با مهد کودک های مختلف کشور مثل مهد کودک تبریز ، مهد کودک تهران ، مهد کودک کرمان و ... آشنا شوید . وولک دنیای کودکان است و برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز برنامه های جدیدی در نظر می گیرد . آشنای با مهد کودک ها ، ویدئوی نقاشی و کاردستی ، بازی ، قصه و کارتون ، شعر و ترانه و همچنین لالایی های مادرانه که همگی برای تربیت فرزندانتان طراحی شده اند .

روزی روزگاری در دشت سبز و زیبایی، حیوان های زیادی زندگی می کردند. در میان آنها خرگوشی بود که فکر می کرد از همه باهوش تر و زرنگ تر استروزی از روزها وقتی حیوان ها، سرگرم بازی بودند خرگوش گفت این بازی ها وقت تلف کردن است . بیایید با هم مسابقه بدهیم ، چه کسی حاضر است با من مسابقه بدهد.لاک پشت که می دانست خرگوش خیلی مغرور و خودخواه شده است گفت من حاضرم .از این حرف لاک پشت ، خرگوش به خنده افتاد، حیوان هایی که آنجا بودند از حرف لاک پشت خنده شان گرفت . چون می دانستند که خرگوش خیلی تند می دود و لاک پشت خیلی آهسته.روباه به لاک پشت گفت مطمئن هستی که می توانی با خرگوش مسابقه بدهی. لاک پشت گفت بله مطمئن هستم. روباه گفت خب از اینجا شروع کنید هر که زودتر به درخت بالای تپه برسد برنده است. حاضرید؟ خرگوش که آماده ایستاده بود با چند پرش بلند از آنجا دور شد. لاک پشت هم شروع کرد به دویدن. اما قدم های او کوتاه بود و خیلی کند راه می رفت. روباه، سنجاب و دیگر حیوان ها گفتند تندتر برو لاک پشت. اینطوری می خوای مسابقه بدهی ، زود باش . ببین خرگوش به کجا رسیده .... برای خواندن ادامه داستان با وولک همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دو ابزار بسیار پرکاربرد هستند که روز به روز بر محبوبیت آن ها و کاربرد آن ها اضافه می شود زیرا انسان ها هر روزه در تلاش تا فعالیت های بیشتری را به کمک کامپیوتر ها و لپ تاپ ها انجام دهند و هرروزه در این راه قدم های بیشتری بر می دارند. روشن نشدن ناگهانی لپ تاپ یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران به خاطر آن به مرکز تعمیرات مراجعه کنید و به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ می گردند. تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ یکی از حرفه هایی است که کارشناسان متخصص در این زمینه باید هرروزه تلاش کنند تا توانایی ها و مهارت های خود را بالا ببرند تا بتوانند مشکلات مربوط به کامپیوتر و لپ تاپ را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه هر چه بی نقص تر رفع کنند.

یکی از خدماتی که شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود در راستای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کنید خدمات تعمیر لپ تاپ در محل است. در حین انجام اقدامات تعمیر لپ تاپ در محل پس از ثبت فرم در توسط مشتری کارشناس یا تعمیر متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر آسیب دیده می پردازد.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل این است که شما شاهد انجام اقدامات تعمیر دستگاه خود خواهید بود. به طور کلی در صورتی که احساس می کنید کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شده است حتما سریعا برای رفع مشکل و ایرادات دستگاه خود اقدام کنید زیرا با گذر زمان هر مشکل کوچکی باعث مشکلات بزرگتری می شود و در نهایت شما مجبور خواهید شد تا هزینه ی بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()